Termeni și condiții

GENERALITĂȚI

Din dorința de a fi cât mai aproape de interesele și nevoile clienților, aceștia vor avea acces permanent la Termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.eker.ro.

Vă rugăm, citiți cu atenție Termenii și Condițiile prezentate mai jos înainte de a comanda/solicita orice produs sau serviciu de pe site.

Prevederile menționate în continuare, respectiv condițiile de utilizare a site-ului www.eker.ro de către orice persoana, constituie acordul și contractul (denumit în continuare "Contractul") dintre societatea S.C GLORY TO TRUCK S.R.L, cu sediul în str. Ana Ipătescu, nr 8B, Suceava, având număr de ordine în Registrul Comerțului J33/393/2016, cod unic de înregistrare fiscala RO35784547, și orice persoana care utilizează acest site sau contacteaza EKER la numerele de telefon disponibile pe site.

Utilizarea site-ului www.eker.ro (inclusiv plasarea oricăror comenzi de livrare) presupune existenta capacitățîi legale necesare pentru legarea unor raporturi contractuale și constituie o declarație privind îndeplinirea următoarelor condiții (i) împlinirea vârstei de 16 ani; (îi) inexistenta unor circumstanțe care afectează capacitatea legala și (iii) acceptarea deplina a prevederilor din acest Contract.

În cazul produselor destinate minorilor sub 16 ani, acestea pot fi accesate doar de adulți.

Dacă oricare dintre aceste condiții nu este îndeplinită, trebuie să încetați imediat utilizarea site-ului.

Refuzul de a recepționa și de a plăti o comandă, fară motive întemeiate, poate duce la sistarea livrărilor viitoare și la blocarea contului de utilizator.

Conturile care nu sunt utilizate pentru o perioada de timp mai mare de 1 an vor fi suspendate automat.

PLASAREA COMENZII

În principiu Comanda reprezintă operaţiunea prin care Clientul îşi exprimă angajamentul de achiziţionare a unuia sau mai multe bunuri sau produse comercializate prin intermediul site-ului www.eker.ro.

Astfel, acesta reprezintă înţelegerea consensuală la distanţă intervenită între Vânzător şi Client cu privire la vânzarea, respectiv achiziţionarea, unuia sau mai multor produse de pe site, prin lansarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a Termenilor şi Condițiilor.

Prin plasarea comenzii oricărui produs sau serviciu prin acest site, prin telefon sau prin aplicațiile mobile vă exprimați acordul de a respecta aceste Termeni și Condiții.

Fotografiile produselor sunt cu titlu de prezentare.

Întreg conținutul acestui site poate fi modificat și vă este oferit "ca atare" fără a se oferi nicio garanție de nici un fel, fie aceasta expresă sau implicită.

De asemenea Clientul trebuie să anunțe reprezentanții EKER, prin formularul de comandă, secțiunea Observații sau telefonic, dacă este alergic la orice ingredient, indiferent dacă acesta este menționat sau nu pe site sau în aplicație, în lista de ingrediente aferentă produselor comandate.

PREȚURI ȘI PLATĂ

Prețurile produselor listate pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA.

Cu toate acestea, societatea atenționează asupra faptului că există cazuri în care ca urmare a unor disfuncționalități ale site-ului sau erori, prețul afișat pe site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Clientul asupra prețului corect, menționându-l în în cuprinsul confirmării comenzii.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile și ofertele aflate în derulare fară o notificare prealabila, situație în care anterior transmiterii comenzi, vă rugam să solicitați și să verificați ultima varianta de prețuri și oferte.

Comanda minimă pentru livrare , în zona de livrare cuprinsă între 0.1 - 7 km este de 25 de lei. (după aplicarea eventualelor oferte și discounturi).

Există zone adiacente zonei de livrare în care livrarea se poate face cu un alt nivel al comenzii minime.

Modalități de plata: cash sau card bancar la terminal POS, sau online.

Plata online:

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții, indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Cum funcționează?
-în momentul plasării unei comenzi, cumpărătorul plasează comanda și selectează “Plata cu cardul online” , la acesta opțiune cumpărătorul este redirecționat către pagina procesatorului de plati, introduce datele de card și plătește, respectiv finalizează comanda;

- Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile S.C GLORY TO TRUCK S.R.L și nici nu vor fi stocate de către de S.C GLORY TO TRUCK S.R.L sau de către procesatorul de plati integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o alta entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului ce va fi comunicată cumpărătorului.

Dacă ați ales metoda de plata " Plata cu cardul online " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Politica de anulare și rambursare.

Comenzile plătite online pot fi anulate telefonic la numărul +40 771 435 109 de către un operator, doar în primele 5 minute de la plasarea comenzii, suma plătita vă fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 1-30 de zile de la acceptarea anulării comenzii, în funcție de banca emitentă a cardului. După 5 minute de la plasarea comenzii, comanda nu mai poate fi anulată.
În cazul comenzilor nelivrate, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului, în funcție de banca emitentă a cardului.
În cazul comenzilor livrate parțial (ex: stocul epuizat al unui anumit produs din comanda), se va rambursa suma afertenta produsului ce nu a putut fi livrat în decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului, în funcție de banca emitentă a cardului.

Ofertele/promoțiile nu se cumulează cu alte oferte/promoții deja reduse sau aflate în derulare.

Ofertele speciale sunt definite pentru fiecare zonă de livrare în parte, verificați disponibilitatea ofertei speciale în zona dvs de livrare.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne rezervăm dreptul de a anula comanda produsului respectiv și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu a fost livrat.

INFORMAȚII PRIVIND LIVRAREA

Toate comenzile vor fi livrate la adresa comunicată de client cu ocazia lansării comenzii, de către un curier, angajat al societății.

La momentul livrării comenzii/produselor Clientul trebuie să asigure accesul livratorului la adresa (în curte sau imobil) și să răspundă la numărul de telefon menționat la plasarea comenzii , pentru cazurile în care livratorul nu reușește să găsească adresa exactă sau să obțină accesul în clădire.

În cazul neacceptării livrării comenzii în timpul de livrare comunicat sau în cazul în care livratorul nu reușește să livreze comanda din cauza instrucțiunilor inadecvate ale Clientului sau a lipsei de răspuns la apelurile livratorului, aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră , toate riscurile și responsabilitățile în astfel de situații fiind transferate în sarcina dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul de a decide dacă putem onora comenzi în afara zonelor de livrare și a zonelor adiacente.

Timpul aproximativ de livrare în cazul comenzilor telefonice este cel comunicat de operatorul telefonic iar pentru comenzile online sau de pe terminalul mobil acesta vă fi comunicat o data cu confirmarea comenzii, acesta putând fi influențat de condițiile de trafic și/sau de numărul de comenzi aflate în lucru la momentul preluării comenzii .

LIMITAREA de RĂSPUNDERE

Clientul/Utilizatorul, reprezintă persoana care accesează, în scopuri private sau profesionale, site-ul sau aplicația telefonică și care a acceptat TERMENII ȘI CONDIȚIILE prezentului site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;

Utilizatorul se obliga să acceseze și să utilizeze site-ul și aplicația mobila în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuziva.

Utilizare abuziva: reprezintă utilizarea site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementarilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii societătii S.C GLORY TO TRUCK S.R.L sau subsidiarelor sale.

Încercam să ne asigurăm că informațiile disponibile pe site sunt corecte și nu conțin erori sau omisiuni, iar în cazul apariției unei disfuncționalități în acest sens ne cerem scuze anticipat.

Nu putem garanta că utilizarea site-ului va fi fără erori de operare în ceea ce privește scopul pentru care a fost constituit dar în timp util, defectele vor fi corectate. Nu putem garanta întreaga funcționalitate, acuratețe și fiabilitate a site-ului și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legatură cu îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii.

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri, erori, omisiuni sau pierderi de informații transmise, generate de viruși sau alte programe distructive transmise calculatorului, prin intermediul site-ului nostru, de Client sau terți.

Ne-am luat toate măsurile rezonabile pentru a preveni frauda pe internet și pentru a ne asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță pe cât posibil, iar în acest sens vă rugăm să analizați Politica de confidențialitate afișată pe site-ul nostru.

Nu vom putea fi trași la răspundere pentru orice întârziere în executarea sau neexecutarea furnizării produselor sau serviciilor aferente în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui eveniment care este în afara controlului nostru.

Utilizatorii pot găsi informații detaliate apelând contactându-ne prin formularul de Contact de pe website-ul www.eker.ro sau telefonic la numărul +40 771 435 109.